Webshops

U kunt met een webshop vanaf elke locatie waar internet is werken. Of uw klant dus thuis, in de auto of op een terrasje zit, deze kan altijd de webshop bekijken en een bestelling doen. Tegenwoordig worden de webshops responsive gemaakt, wat betekent dat de webshop meeschaalt met de device. Bekijkt u de webshop dus op een telefoon, tablet of PC, de webshop presenteert zich altijd optimaal. Op een telefoon heeft u dus geen last meer van en website die heel klein gepresenteerd wordt.

We gebruiken voor het ontwikkelen WordPress en zoeken samen met de klant naar een Thema (grafische vormgeving) die het beste past. Deze kunnen we desgewenst naar uw huisstijl vervormen.

Referenties

ZaZa.

Project aanpak

Dawesta neemt de volgende stappen bij het maken van een webshop op maat:

  1. Voorgesprek – We gaan gezamenlijk met de klant de wensen bespreken, waaraan de webshop dient te voldoen. Hoe wilt u bijvoorbeeld dat de klanten betalen, iDeal, Creditcards, Cash? Hierbij wordt tevens de grafische vormgeving besproken.
  2. Bouw – We bouwen de webshop met WordPress, meestal in combinatie met WooCommerce (webshop deel). We plaatsen op enkele plekken alvast content (foto’s; teksten; etc.), welke in de testfase verder kan worden gevuld.
  3. Testen – We plaatsen de webshop altijd eerst op een test-omgeving. Vervolgens worden de volgende zaken door de klant, of in samenspraak door ons, gedaan:
    1. De webshop verder vullen.
    2. Vindbaarheid bij zoekmachines als Google regelen (SEO).
  4. Live gang – Nadat de webshop volledig is gevuld, wordt de nieuwe webshop live gezet.

Prijs

Samen met de klant doen we een voorgesprek en maken a.d.h.v. dit gesprek een offerte. Een webshop begint rond de € 1.495,-. De gemiddelde prijs van een webshop is circa € 1.995,-. tot € 2.495,-.

Voordelen

  • Met WordPress kunt u zelf de content (foto’s; teksten; etc.) van uw website onderhouden.